Gravel on the Side of the Road: True stories from a broad who has been there
A woman who worries about carrying a .38 special in her purse, nearly drowns in a desert canyon, flies into the war in Bosnia, dances with the FBI, tells Geraldo he shouldn't put guests in hotel rooms with rats and spends time with murderers, has more than a few stories to tell. Gravel on the Side of the Road: True Stories From a Broad Who Has Been There is a daring and revealing adventure itself. Beloved novelist Kris Radish returns to her non-fiction beginnings with her first book of autobiographical essays.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2014
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:191 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it