International Business: Economics and Anthropology, Theory and Method
This innovative new text brings together the disciplines of economics and social anthropology to provide a refreshing and unique perspective on international business. The bridge building nature of transaction cost economics is utilised to provide coherence for a dialogue of ideas, concepts and methods of analysis. The unique approach spanning both theory and practice, provides new insights into some of the central issues in international business including international joint venture strategy, the internationalization process and organizing for innovation in multinational companies.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:1998
-
Rilegatura:Hardback
-
Pagine:295 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it