The Lost Art of Letter Writing: The spellbinding and cosy novel of love, loss and healing
Tucked away in a quiet corner of Cambridge sits a shop filled with charming stationery and exquisite pens. Here Clara Cohen performs her particular type of magic, writing life-changing letters to strangers in need. Clara understands the transformative power of correspondence, so when she uncovers her great-grandmother's wartime love letters, she embarks on a profound journey to Amsterdam in the hopes of healing the tragedies of the past and, in doing so, change her own future.
-
Autore:
-
Editore:
-
Collana:Magical Cambridge
-
Anno:2025
-
Rilegatura:Paperback / softback
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it