Managerial Perceptions: Models of Organizational Effectiveness
This book explores the evolution of managerial practices supporting the growth of small- and medium-sized businesses and how these practices are associated and employed with trusted leadership to develop better business performance and success. It analyzes the influence of managerial practices on organizational innovation and provides case studies that demonstrate the ways in which societal and cultural settings may influence the perception of leadership processes and effectiveness. This book is of value for researchers, scholars, students, and practitioners interested in organizational effectiveness, entrepreneurship, and innovation.
-
Curatore:
-
Editore:
-
Collana:Contributions to Management Science
-
Anno:2024
-
Rilegatura:Hardback
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it