The Multilingual Instructor: What foreign language teachers say about their experience and why it matters
Claire Kramsch and Lihua Zhang use an ecological approach and a complexity thought model to examine the identities, experiences, and practices of foreign language teachers as native or non-native speakers, multilingual instructors, and professional educators. What is their sense of legitimacy? How do they bridge the historical and cultural gaps between them and their students? What stories do they share in the classroom? Which do they not share? How do they view their ethical responsibility?
-
Autore:
-
Editore:
-
Collana:Oxford Applied Linguistics
-
Anno:2017
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:264 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it