The Platformisation of Consumer Culture: A Digital Methods Guide - Alessandro Caliandro,Alessandro Gandini,Lucia Bainotti - cover
The Platformisation of Consumer Culture: A Digital Methods Guide - Alessandro Caliandro,Alessandro Gandini,Lucia Bainotti - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
The Platformisation of Consumer Culture: A Digital Methods Guide
Disponibilità in 2 settimane
202,30 €
202,30 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This book offers a unique methodological guide for social and marketing scholars interested in understanding and using digital methods to explore the processes of platformisation of consumer culture unfolding on digital media. The book introduces the reader to key digital methods concepts, strategies, and techniques through a set of ad hoc case studies focused on the most prominent digital platforms (such as Facebook, Spotify, or TripAdvisor) as well as emerging trends in digital consumer culture (such as, the consumption of nostalgia, the radicalisation of taste, or ephemeral consumption).

Dettagli

280 p.
Testo in English
234 x 156 mm
9789463729567
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it