Psychoanalysis and the New Rhetoric: Freud, Burke, Lacan, and Philosophy's Other Scenes
Offers an interdisciplinary approach to the areas of psychoanalysis and rhetoric, that have rarely been discussed together within the psychoanalytic literature. The author teams brings together the expertise of a rhetoric professor and a professional psychoanalyst to offer reciprocal perspectives. Written in a practical, accessible style for real-world application of rhetorical ideas to psychoanalytic practice. Will appeal to psychoanalysts as well as academics and researchers in a broad range of fields.
-
Autore:
-
Editore:
-
Collana:The Lines of the Symbolic in Psychoanalysis Series
-
Anno:2022
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:178 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it