Qualitative Research in Digital Environments: A Research Toolkit
This book offers a toolkit of methods and technologies to undertake qualitative research on digital spaces. Unlike commonly used traditional methodological strategies, which are 'retrofitted' to digital spaces, Qualitative Research in Digital Environments offers researchers a set of 'digitally native' tools that are designed for online social environments. Thanks to a broad range of cases including Louis Vuitton, YouTube and the concept of 'hipsterism', this text illustrates the practical applications of techniques and tools over the most popular social media environments. This book will be a valuable guide to qualitative research for marketing students, researchers and practitioners, as well as a central reference point for tutors in the growing field of Digital Sociology.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2016
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:240 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it