Social Influence, Power, and Multimodal Communication - Isabella Poggi,Francesca D'Errico - cover
Social Influence, Power, and Multimodal Communication - Isabella Poggi,Francesca D'Errico - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Social Influence, Power, and Multimodal Communication
Disponibilità in 2 settimane
71,60 €
71,60 €
Disponibilità in 2 settimane

Descrizione


• Examines fragments of real multimodal communication, which provides insights on the universal mechanisms and devices of power and social influence • Enhances the readers awareness of how people may use multimodal communication to achieve and maintain power, and of how, by their own body, they may influence others and defend themselves from their influence, making this essential reading for students and academics • Refers to a variety of contexts in which communication is used and adapted, including in everyday life, at work, at school, and in politics to show the similarities and differences in these environments

Dettagli

Testo in English
234 x 156 mm
535 gr.
9780367465278
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it