True Hallucinations: Being an Account of the Author's Extraordinary Adventures in the Devil's Paradise
In March 1971, Terence McKenna, his brother Dennis and a small gypsy-like band of friends set off for the Colombian Amazonas. Along the surreal way, they encounter a cast of remarkable characters - including a mushroom, a flying saucer, pirates from outer space, and James Joyce in the guise of poultry. One result of their adventures was McKenna's theory that psilocybin, the psychoactive ingredient in the stropharia cubensis mushroom, is the missing link in the development of human consciousness and langua
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2014
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:256 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it