Virtual Culture: Identity and Communication in Cybersociety
Virtual Culture marks a significant intervention in the current debate about access and control in cybersociety exposing the ways in which the Internet and other computer-mediated communication technologies are being used by disadvantaged and marginal groups - such as gay men, women, fan communities and the homeless - for social and political change. The contributors to this book apply a range of theoretical perspecitves derived from communication studies, sociology and anthropology to demonstrate the theoretical and practical possibilities for cybersociety as an identity-structured space.
-
Curatore:
-
Editore:
-
Anno:1997
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:272 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it