Advances in Islamic Finance, Marketing, and Management: An Asian Perspective - Dilip Mutum,Mohammad Mohsin Butt,Mamunur Rashid - cover
Advances in Islamic Finance, Marketing, and Management: An Asian Perspective - Dilip Mutum,Mohammad Mohsin Butt,Mamunur Rashid - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Advances in Islamic Finance, Marketing, and Management: An Asian Perspective
Disponibilità in 2 settimane
215,90 €
215,90 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


Demonstrating high quality theoretical and empirical findings in the areas of Islamic finance, banking, entrepreneurship, insurance, capital market, Islamic leadership, and Halal marketing, this new work includes topics on consumer perception, services orientation, new product development, risk management, industry readiness for better customer satisfaction, and policy issues coupling strategy and best practices. Of interest to both academics and practitioners who assist in making Shariah-centric strategies, this work is particularly important as Asia holds a major percentage of Islamic assets in South Asia, Southeast Asia, and the Middle East, with new opportunities opening in Central Asia.

Dettagli

Testo in English
229 x 152 mm
672 gr.
9781786358998
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it