Advertising Media Workbook and Sourcebook - Larry Kelley,Kim Sheehan,Donald W. Jugenheimer - cover
Advertising Media Workbook and Sourcebook - Larry Kelley,Kim Sheehan,Donald W. Jugenheimer - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Advertising Media Workbook and Sourcebook
Disponibilità in 2 settimane
113,50 €
113,50 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This book provides simple explanations of advertising media sources and calculations along with real-world examples of source material from advertising and media companies. Each of the book's 45 concise units opens with a brief text segment, presents sample source materials from actual advertising and media companies, and concludes with hands-on exercises. Compact units cover all key topics including communication planning and media strategies. A media math primer, standard media formulae, media planning checklists, and a glossary of media terms are also included. Designed for practitioners and students, the latest edition includes new exercises with new media formats and digital media and new units devoted to popular social media channels.

Dettagli

Testo in English
279 x 216 mm
907 gr.
9780765640949
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it