Autism Friendly Business: Serving Neurodiverse Customers
Designed as a guidebook for leaders at the beginning of their journey embracing neuroinclusion, Autism Friendly Business: Serving Neurodiverse Customers will provide business owners, executives, managers, team members, and associates the tools to integrate strategies and techniques that will enhance their business, while improving the delivery of a quality experience for all. Autistic individuals often experience barriers when engaging with businesses. This book provides solutions and examples on how leaders can remove obstacles to develop supportive and inclusive environments.
- 
                                        Autore:
- 
                                        Editore:
- 
                                        Collana:Autism Friendly
- 
                                        Anno:2023
- 
                                        Rilegatura:Hardback
- 
                                        Pagine:146 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it
 
                             
                 
             
                