Communicating Science and Technology Through Online Video: Researching a New Media Phenomenon - cover
Communicating Science and Technology Through Online Video: Researching a New Media Phenomenon - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Communicating Science and Technology Through Online Video: Researching a New Media Phenomenon
Disponibilità in 2 settimane
103,00 €
103,00 €
Disponibilità in 2 settimane

Descrizione


Online video’s unique capacity to reach large audiences makes it a powerful tool to communicate science and technology to the general public. The outcome of the international research project "Videonline," this book provides a unique insight into the key elements of online science videos, such as narrative trends, production characteristics, and issues of scientific rigor. If offers various methodological approaches: a literature review, content analysis, and interviews and surveys of expert practitioners to provide information on how to maintain standards of rigour and technical quality in video production.

Dettagli

140 p.
Testo in English
216 x 138 mm
294 gr.
9781138483491
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it