Football Fandom and Identity in the 21st Century: Europe on Their Minds - Arne Niemann,Alexander Brand,Regina Weber - cover
Football Fandom and Identity in the 21st Century: Europe on Their Minds - Arne Niemann,Alexander Brand,Regina Weber - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Football Fandom and Identity in the 21st Century: Europe on Their Minds
Disponibilità in 3 settimane
138,81 €
138,81 €
Disp. in 3 settimane

Descrizione


This book uncovers the elusive phenomenon of football fan identities by using a combination of comparative analysis and triangulation of data obtained through discourse analysis of online message boards and survey research in four European country/league contexts and in-depth interviews conducted in eight select fan scenes. The book illustrates that politically relevant developments are often set in motion in supposedly peripheral social fields, and that identities are adapted and transboundary linkages can be established and nurtured through the game of football. The book will be of interest to researchers, scholars and students of Sociology, Political Science, Sport Studies, European Studies and International Relations.

Dettagli

295 p.
Testo in English
210 x 148 mm
9783031406300
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it