July, July
At a thirty-year reunion, a group of old friends tell the story of their lives – and the story of a generation – in this brilliant new novel from one of America’s most celebrated writers. What happened to all those hopes and ideals? After thirty years, a group of friends are reunited in their old college gymnasium for a weekend of dancing and drinking, reminiscence and revelation. A mop manufacturer and a bigamist, a war veteran and a trophy wife, a glamour model and a defrocked priest – each character has an extraordinary tale to tell in the compelling new novel from former National Book Award-winner Tim O’Brien.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2003
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:336 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare complianceDSA@feltrinelli.it