Leveraging Brands in Sport Business
This edited text compiles advanced material relating to strategy and marketing in the field of sports business. Featuring contributions from experts across the sports business field, the book approaches strategy from the standpoint of managing and marketing a brand. With integrated current-day examples highlighting practices and issues, as well as ‘real-world’ applied video cases, this book is ideal for marketing students and sports business practitioners looking to gain strategic insights into the industry.
-
Curatore:
-
Editore:
-
Anno:2013
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:262 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it