Market Matters: Exploring Cultural Processes in the Global Marketplace - Christina Garsten - cover
Market Matters: Exploring Cultural Processes in the Global Marketplace - Christina Garsten - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Market Matters: Exploring Cultural Processes in the Global Marketplace
Disponibilità in 2 settimane
136,60 €
136,60 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


Globalization of trade and organizational change increase the impact of markets in peoples' lives. But in what ways do markets matter? This book is about how financial analysts, marketing people, corporate leaders and other actors in Western market economies perceive, model, and use markets. It provides an ethnographic window into the cultural processes of contemporary markets; how people employ the market to solve problems, create capital, gain political ends, challenge economic processes, and delineate moral values and responsibilities.

Dettagli

243 p.
Testo in English
216 x 140 mm
9781349725427
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it