Media After Kittler - cover
Media After Kittler - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Media After Kittler
Disponibilità in 2 settimane
80,30 €
80,30 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


Is it possible to incite a turn towards Media Philosophy, a field that accounts for the autonomy of media, for machine agency and for the new modalities of thought and subjectivity that these enable, rather than dwelling on representations, audiences and extensions of the self? In the wake of the field-defining work done by Friedrich Kittler, this important collection of essays takes a philosophical approach to the end of the media era in the traditional sense and outlines the implications of a turn that sees media become concepts of the middle, of connection, and of multitude—across diverse disciplines and theoretical perspectives. An expert panel of contributors, working at the cutting edge of media theory, analyze the German thinker's legacy and the possibilities his thought can unfold for media theory. This book examines the present and future condition of mediation, within the wider context of media studies in a digital age.

Dettagli

Testo in English
215 x 142 mm
268 gr.
9781783481224
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it