Media Politics
This significant revision shows how current issues like the normalizing of “alternative facts,” the management of the COVID-19 crisis, the 2020 election and Trump’s exit from office, and the proliferation of social media fit into a larger understanding of political communication. Shanto Iyengar, a leading scholar in the field, makes contemporary research accessible and engaging with new examples and data throughout. No book illuminates more clearly how media influences politics and how politicians use media to get elected, stay in power, and achieve policy goals.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2023
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:416 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it