Pharma Customer Experience
Pharma Customer Experience reveals twenty secrets that pharmaceutical and biotechnology companies are using today to connect emotionally with their customers—both patients and healthcare professionals. In an increasingly competitive environment, it's no longer enough for pharma to develop drugs and technologies that treat, cure, or relieve the symptoms of disease. To be truly customer-centric—building long-term, reliable customer relationships—pharma must learn to treat patients and healthcare professionals the way hotels treat their guests. Discover how pharma companies can differentiate themselves through exceptional customer experience—helping patients understand available support services, explaining what to expect from clinical trials, making it easy to onboard onto new medications, and much, much more. In Pharma Customer Experience, Sean McDade presents twenty powerful strategies, all easy to implement, that can turn pharma companies into exceptional customer-centric organizations.
-
Autore:
-
Narratore:
-
Durata in (hh:mm:ss):03:41:37
-
Anno edizione:2022
Formato:
Gli Audiolibri venduti dal nostro sito sono in formato MP3 e protetti da un DRM proprietario Kobo.
Compatibilità:
Gli Audiolibri venduti dal nostro sito possono essere ascoltati sul tuo smartphone o tablet tramite la APP gratuita Kobo Books scaricabile da iOS o Android. Gli Audiolibri non possono essere scaricati in locale o trasferiti su un client di ascolto diverso da quello fornito tramite Kobo. Non è possibile ascoltare gli audiolibri con la Kobo APP Desktop. Puoi ascoltare gli Audiolibri tramite determinati eReader Kobo, utilizzando cuffie o casse con Bluetooth. Visita la pagina degli eReader per avere maggiori dettagli.
Cloud:
Gli Audiolibri venduti singolarmente dal nostro sito sono immediatamente sincronizzati sul tuo account personale in automatico. Successivamente all'acquisto, sono subito disponibili all'ascolto tramite i client di lettura Kobo compatibili.
Clicca qui servissero ulteriori informazioni