Service Operations Management: Improving Service Delivery - Robert Johnston,Michael Shulver,Nigel Slack - cover
Service Operations Management: Improving Service Delivery - Robert Johnston,Michael Shulver,Nigel Slack - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Service Operations Management: Improving Service Delivery
Disponibile (Consegna non garantita entro Natale)
39,00 €
-50% 77,99 €
39,00 € 77,99 € -50%
Disponibile

Descrizione


Analyse and address organisational challenges using real world examples Service Operations Management, 5th Edition, by Robert Johnston et al. is a market-leading text on service operations management and provides a clear understanding of how service performance can be improved in organisations. This textbook applies underlying theories to the real world challenges faced by service operations managers on a daily basis, by providing a diverse range of examples and illustrations. Each chapter provides a range of tools, frameworks and techniques designed to help you better analyse existing operations and understand ways to deal with operational challenges. Pearson, the world's learning company.

Dettagli

Testo in English
262 x 193 mm
1080 gr.
9781292064468
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it