Social Measurement - Donald T. Campbell,M . Jean Russo - cover
Social Measurement - Donald T. Campbell,M . Jean Russo - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Social Measurement
Disponibilità in 2 settimane
301,00 €
301,00 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


This book provides researchers, evaluators, and graduate students with a user-friendly presentation of Campbell's essential work (including his latest thoughts on some of his classic works) in social measurement. The book includes Campbell's arguments as to why qualitative approaches belong with quantitative ones as the assumptive background to relevant quantitative measures, his debate with deconstructionists and social constructionists on measurement validity, and an expansion and further explanation of his multitrait-multimethod matrix. By including overviews for each part and article as well as provide social scientists with useful insights into Campbell's papers in a format accessible to advanced undergraduate and graduate students.

Dettagli

Testo in English
228 x 152 mm
820 gr.
9780761904069
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it