Strategic Issues in International Retailing
This important text takes a strategic approach, examining in-depth studies of a variety of retailers and marrying theory with practice to provide comprehensive coverage for students at every level. Illustrating and evaluating the strategies of international retailers, developing concepts and theories that enable an understanding of international retailing and showing the contrasts in the approaches adopted by major firms in their international operations, this important text is a must-read for all those studying or working in international retail.
-
Curatore:
-
Editore:
-
Anno:2006
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:230 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it