The Support Economy: Why Corporations Are Failing Individuals and the Next Episode of Capitalism
Business is broken and can't be fixed because today's 'managerial' capitalism has grown hopelessly out of touch with the people it should be serving. This fascinating book explores this chasm between people and the corporations. On one side are companies stuck in a century-old business model. On the other is a new society of individuals no longer content to bend to the old adversarial rules of commerce. Instead, they seek relationships of advocacy and trust that provide support for their complex lives. Unlocking the frustrated needs of today's individuals can unleash the next great wave of wealth creation. This will require radically new approaches to commerce and capitalism. "The Support Economy" provides a profound new framework for these innovations. It is an urgent call to action for consumers, entrepreneurs, investors, corporate visionaries, mavericks, public officials, and every citizen who cares about the future.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2004
-
Rilegatura:Paperback / softback
-
Pagine:480 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it