Understanding the Consumer: A Psychological Approach - David A. Statt - cover
Understanding the Consumer: A Psychological Approach - David A. Statt - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Understanding the Consumer: A Psychological Approach
Disponibilità in 2 settimane
101,90 €
101,90 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


Understanding the Consumer is a core text for students of consumer or buyer behaviour. It looks at the subject from a psychological perspective and psychological themes that cross different areas are highlighted - such as personality patterns and lifestyle effects on shopping behaviour. The book is very student-friendly. It avoids jargon and attempts through examples and illustrations to put across just how interesting a subject this can be. The writing is lively and provocative, taking a slightly more sceptical and irreverent view of the subject than many texts in the area. At the end of each chapter there is an annotated further reading list and a selection of questions for discussion.

Dettagli

Testo in English
235 x 155 mm
539 gr.
9780333660638
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it