Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity - Avinash Kaushik - cover
Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity - Avinash Kaushik - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 2 liste dei desideri
Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
Disponibilità immediata
20,62 €
-50% 41,25 €
20,62 € 41,25 € -50%
Disp. immediata

Descrizione


Adeptly address today's business challenges with this powerful new book from web analytics thought leader Avinash Kaushik. Web Analytics 2.0 presents a new framework that will permanently change how you think about analytics. It provides specific recommendations for creating an actionable strategy, applying analytical techniques correctly, solving challenges such as measuring social media and multichannel campaigns, achieving optimal success by leveraging experimentation, and employing tactics for truly listening to your customers. The book will help your organization become more data driven while you become a super analysis ninja! Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.

Dettagli

Testo in English
232 x 191 mm
714 gr.
9780470529393
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it