A Work in Progress: A Journal
The world-famous chef René Redzepi's intimate first-hand account of a year in the life of his renowned restaurant, noma A Work in Progress: A Journal is a highly personal document of the creative processes at noma and the challenges faced by its chefs over a twelve-month period in an unspecified year of the restaurant's history. After a month of vacation, Redzepi made a resolution to keep a journal and to dedicate a year to the creativity and well-being at noma. The result is an unusually candid, and often humorous, insight into the inner workings of one of the food world's most creative minds. Originally featured in the bestselling A Work in Progress, first published in 2013.
-
Autore:
-
Editore:
-
Anno:2019
-
Rilegatura:Hardback
-
Pagine:224 p.
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it