Campaign 2000: A Functional Analysis of Presidential Campaign Discourse - William L. Benoit,John P. McHale,Glenn J. Hansen - cover
Campaign 2000: A Functional Analysis of Presidential Campaign Discourse - William L. Benoit,John P. McHale,Glenn J. Hansen - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Campaign 2000: A Functional Analysis of Presidential Campaign Discourse
Disponibilità in 2 settimane
71,20 €
71,20 €
Disponibilità in 2 settimane

Descrizione


Campaign 2000 applies the functional theory of political campaign discourse—analyzing how messages acclaim, attack, or defend—to several different forms of campaign communication in the 2000 U.S. presidential primary and general election. These forms include political advertisements on television and radio, debates, television talk show appearances, campaign web pages, and convention speeches by candidates and their spouses. The authors also look at the election outcomes and explore lessons to apply to future campaign discourse.

Dettagli

Testo in English
227 x 153 mm
449 gr.
9780742529144
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it