English for cultural tourism management and interpretation
English for Cultural Tourism Management and Interpretation is designed for university students who wish to pursue a career in the sector of cultural and heritage tourism and want to improve their skills and fluency in English communication. It covers key issues and concepts ranging from the history of tourism, the twenty-first century tourist’s expectations, a definition of World Heritage including a special focus on British heritage, to the dynamics of the industry with its products and services, promotion and sustainability. In addition to these themes, students will also explore and practice producing specific promotional materials and will get an insight into different careers opportunities and learn the strategies needed to be a successful candidate. Students will make the most of meaningful content through a wide range of engaging texts, inspiring activities involving the four skills, links to Internet videos meant to reinforce and expand the chapter topics and relevant grammar references.
-
Autore:
-
Editore:
-
Collana:
-
Anno edizione:2017
Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.
Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it