Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Influencer Marketing Strategy: How Influencers Can Help Grow Your Business - Gordon Glenister - cover
Influencer Marketing Strategy: How Influencers Can Help Grow Your Business - Gordon Glenister - cover
Dati e Statistiche
Fuori di libri Post sulla Community Fuori di libri
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Influencer Marketing Strategy: How Influencers Can Help Grow Your Business
Disponibilità in 2 settimane
36,30 €
36,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
36,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
36,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Influencer Marketing Strategy: How Influencers Can Help Grow Your Business - Gordon Glenister - cover

Descrizione


Influencer marketing is one of the most powerful forms of advertising in today's world. Learn how to implement a successful influencer marketing strategy with this complete guide. This new edition of Influencer Marketing Strategy covers essential topics, from broad scale celebrity endorsement to micro-influencers with niche, highly targeted followings. It features new content on platforms such as Be Real, Whatsapp and Wechat and how understanding cultural differences is key to finding the right influencer for your brand. It also includes new case studies from industries such as travel and tech, demonstrating the huge opportunities it presents for organizations and industries of all sizes. Influencer Marketing Strategy is the ultimate guide for marketers, walking readers through the key considerations of incorporating influencer marketing into a wider marketing strategy. This includes the legal and ethical impacts of working with influencers and how to measure the effectiveness of campaigns. This book provides everything organizations need to understand and implement a successful influencer marketing strategy.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
360 p.
Testo in English
234 x 156 mm
9781398615236
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Inserisci la tua mail

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore