Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy - Malcolm McDonald - cover
Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy - Malcolm McDonald - cover
Dati e Statistiche
Salvato in 0 liste dei desideri
Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy
Disponibilità in 2 settimane
40,90 €
40,90 €
Disp. in 2 settimane

Descrizione


A primer for marketing professionals and students, the second edition of Malcolm McDonald On Marketing Planning provides a clear guide to marketing planning. Focusing on the practical application of marketing planning, this book will guide readers through the production of a marketing plan that has real world application. Key content includes defining markets and segments, setting marketing objectives and strategies, advertising and sales promotion strategies, and price and sales strategies. With an emphasis on practicality, this fully revised second edition has been thoroughly overhauled to contain new content on the essentials of marketing planning and the strategic marketing process. Online resources include multiple templates as a practical toolkit for marketing planning.

Dettagli

Testo in English
235 x 155 mm
295 gr.
9780749478216
Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.lafeltrinelli.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafety@feltrinelli.it