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Descrizione


Proven customer engagement approaches for winning in the most important moments driving profitability and growth—customer retention and expansion Industry analysts report that up 70-80% of business growth comes from existing customers. So why are you still investing mainly in attracting new customers? And, leaving renewals and upsells to chance? Or, worse yet, using a one-size-fits-all approach to acquisition as you do for expansions? The Expansion Sale provides everything you need to seize the competitive edge in the customer-success space. Authors Erik Peterson and Tim Riesterer explain how the buying psychology of existing customers differs from that of new customers, and show how to adapt your commercial engagement strategies accordingly. They provide clear, easy-to-apply messaging frameworks for creating and delivering winning conversations in the four must-win commercial moments of customer success: ensuring renewals, communicating price increases, increasing upsells, and apologizing effectively for service failures.
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Dettagli

2020
Testo in en
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Reflowable
9781260462760

Conosci l'autore

Erik Peterson

1890

Si interessò in particolare al sostrato greco ed ellenistico della letteratura proto-cristiana aprendo, con altri pionieri, una linea di ricerca non ancora esaurita. Esercitò grande influenza su teologi come Karl Barth e Joseph Ratzinger. Deve la sua notorietà anche alla risonanza, in ambito filosofico, delle sue opere sul monoteismo e la teologia politica. Tra i suoi testi: Il libro degli angeli (CLV 2008), Il mistero degli ebrei e dei gentili nella Chiesa (Mimesis 2013) Vangelo di Luca (Paideia 2018)

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